Dag 4 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lieve allemaal,

Voor nu dan even een laatste berichtje van mij. Vandaag is het zo ver, we gaan door naar Madolo's. Eerst gaan we nog even heerlijk genieten van een ontbijtje met uitzicht op zee.. heeerlijk!!
Ik ben erg benieuwd, we gaan straks terug met de taxi naar het vliegveld om daar opgehaald te worden door Stenden (school). Daar zullen we vast ook de rest ontmoeten en worden we naar de locatie gebracht.

Hopelijk hebben we het daar net zo naar ons zin als dat we hier gehad hebben. We zitten hier trouwens in Splash Guest House, echt een aanrader voor iemand die hier nog heen gaat. Madolo's zal misschien iets minder luxe zijn, geen internet.. maar vast net zo fijn! Er is immers ook een zwembadje en natuurlijk waar alles om draait, een prachtige omgeving. Dat is waar ik nog het meest benieuwd naar ben! Spannendd....

Ik moet er van door, ik zit nu nog in de pyjama, zo wil ik natuurlijk niet ontbijten. Ik ga genieten hier. Heel veel liefs en weet dat ik aan jullie denk. xxxxxxxxx

  • 08 Februari 2014 - 08:37

    Steven En Daphne :

    We denken ook aan jou! Goede reis en we hopen snel weer iets van je te lezen. Wij gaan 2 motoren bekijken vandaag voor Steven. Dikke kus!

  • 08 Februari 2014 - 09:23

    Irene:

    Ha Claudia, leuk om over je reis te lezen. Klinkt goed en mooie foto's. In ieder geval beter weer dan hier. Jammer dat je straks geen internet meer hebt.
    Geniet van de rest van je reis.
    Irene en Sanne

  • 08 Februari 2014 - 21:19

    Ilona:

    Spannend! !!

  • 08 Februari 2014 - 22:05

    Esther Luchies :

    Hey lieve schat. Ik hou je blog in de gaten en hoop gauw weer iets van je te horen! Xxxxx

  • 10 Februari 2014 - 13:51

    Jacqueline:

    Hey meissie, Nou daar zit je dan in het verre Afrika geweldig, de eerste dagen heb je zo als ik las lekker genoten. Als het goed is ben je nu in de binnenlanden ook aan het genieten van deze bijzondere ervaring. Geniet en we horen van je, leuk om je op deze manier te volgen. Dikke knuffel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Ik, Claudia, ga 11 weken naar Zuid Afrika om de minor Wildlife Management te volgen. Op deze blog probeer ik zo nu en dan, wanneer internet !!, iedereen op de hoogte te houden. =)

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8004

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 24 April 2014

South Africa

Landen bezocht: