Dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

06 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hoi allemaal,

Mijn eerste officiële berichtje uit Zuid-Afrika! We zijn er, na een lange reis, eindelijk aangekomen in het beloofde land. De reis is goed verlopen, wel is iedere vlucht een half uur tot een uur later vertrokken dan gepland.. maaar gezond en wel aan de andere kant van de wereld aangekomen.

Na een lange, bezwete en vermoeide reis.. (zie de mooie foto’s!) hebben wij onze eerste locatie mogen bewonderen, wat een paleisje! Na eerst wat boodschappen te hebben gedaan hebben we natuurlijk meteen even een duik in het zwembad genomen. Hierna lekker onder de warme douche gestapt en we zijn weer fris en fruitig voor de rest van de avond.

Voor de duidelijkheid, ons stekkie zoals we deze nu hebben is alleen voor de eerste twee nachten. Hierna zullen we door reizen naar Madolo’s, een wildpark waar ons verblijf is voor de rest van de weken. De mensen hier zijn tot nu toe meer dan vriendelijk en de natuur is zoals de plaatjes beloven.. schitterend. Morgen hebben we een hele dag de tijd om bij te komen en te genieten bij het strand. Waarnaar vast nog enkele foto’s zullen volgen.

Veel liefs xxxx

• 06 Februari 2014 - 21:09

Gaby:

Fijn dat je veilig bent aangekomen Clau! Port Elizabeth is heerlijk om even bij te komen. Voor een lekker drankje raad ik 'Casa Bianca' aan (weet alleen niet of het nog bestaat haha). En als jullie morgenavond leuk willen stappen moet je naar de BaliZza gaan! Eerst maar lekker bijkomen op het strand ;).
    Heel veel plezier en succes.
    Veel liefs, xx

• 06 Februari 2014 - 21:26

Ilona:

Fijn om te horen!
    Xxx

• 06 Februari 2014 - 22:32

Steven En Daphne :

Hoi Claudia! Fijn dat de reis goed is gegaan. Hopelijk is de volgende accomodatie ook naar jullie zin! De natuur kan jullie in ieder geval niet afgepakt worden ;). Veel liefs van ons. X

• 06 Februari 2014 - 22:41

Brenda:

Lekker hè Afrika. Daarom vinden wij het ook zo leuk.
    Morgen op het strand is het raar met de zon op het zuidelijk halfrond. En kijk uit met oversteken.....altijd lastig daar.

• 07 Februari 2014 - 00:03

Gerda:

hey! blijf je hethuisfront vooral op de hoogte houden? fijn te lezen dat het je goed gaat :-)
    doeg!

• 07 Februari 2014 - 09:18

Klaske:

Hoi Saskia
    Mooi daar ,hoop dat je veel plezier hebt.

• 07 Februari 2014 - 09:19

Klaske:

Ik bedoel Claudia,sorry

• 07 Februari 2014 - 10:13

Claudia:

Hoi iedereen,
    Leuk om jullie reacties te lezen! Het is hier in één woord geweldig..
    De foto's bij daglicht volgen.
    Xx