Welkom! - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Claudia Willems - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Nieuwleusen, Nederland van Claudia Willems - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

03 Februari 2014 | Nederland, Nieuwleusen

Hoi allemaal, omdat er zoooveel mensen vroegen of ik een blog bij zou willen houden heb ik mij toch maar aangemeld! Ik hoop hier af en toe een update te kunnen geven van hoe het met mij gaat en jullie mooie foto's te kunnen delen. En natuurlijk zie ik graag uit naar jullie reacties!
Veel liefs xxxxx

• 03 Februari 2014 - 13:16

Ritger:

Hé lieverd,

Heeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier in Afrika, hopelijk doe je veel nieuwe ervaringen op <3

Denk aan jou,

Kusje.

• 03 Februari 2014 - 14:12

Ilona:

Hij staat bij de favo's ;-)
    Ik kijk uit naar je volgende berichtje! !!
    Liefs en knuffel

• 03 Februari 2014 - 16:38

Jolanthe:

Erg leuk!!! Ik kijk al uit naar de foto's!!

• 03 Februari 2014 - 20:50

Marije :

Leuk!!!!!!!

Heel veel plezier meisje! En ik kijk uit naar je verhalen;-)

Dikke kus

• 03 Februari 2014 - 21:57

Irene:

Ha Claudia, leuk zo'n blog. Ben benieuwd naar je verhalen.
    Maar in ieder geval veel plezier in Afrika en dat je maar een mooie gezellige tijd mag hebben.

Irene

• 03 Februari 2014 - 22:31

Esther:

Aangemeld! ! Ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier daar.

• 04 Februari 2014 - 16:31

Klaske:

Ik ga alles lezen,ben benieuwd.

• 04 Februari 2014 - 18:34

Betsie Van Elburg:

He Claudia. Ik ga je zeker volgen hoor. Leuk om op deze manier een beetje op de hoogte te blijven van je belevenissen..
    Goede reis en veel plezier.

• 04 Februari 2014 - 21:23

Brenda:

Heel veel plezier daar in Afrika,doe ze de groeten. (Hoeft niet aan iedereen hoor)
    We zijn erg benieuwd hoe het daar is. Liefs Harry, Kathy' en Brenda .

• 04 Februari 2014 - 22:00

Esther Luchies :

Lieve schat, morgen is 't dan zo ver.. Naar Afrika! Nogmaals: Héél veel succes en plezier! Maak er een top tijd van. We zien elkaar over drie maandjes weer op de verjaardag van Rit! En daarna lekker op stap met Bir, en knuffelen met onze kleine vriendin Kay! Dikke kus en knuf van mij!

• 04 Februari 2014 - 23:17

Marian Reimert:

Hoi Claudia, de vooravond van je reis naar Afrika, hoop dat je hier nog een goede nachtrust hebt. Morgen zal het nog ff moeilijk worden denk ik , met het afscheid nemen, maar wat zal je een geweldige tijd tegemoet gaan ! Knap van je, dat je hiervoor hebt gekozen en ga vooral genieten !!!!!!! Ga je zeker volgen en zie uit naar de mooie foto 's die je vast en zeker laat zien. Dikke knuffel, Marian.
    ps. Kon je de koffer dicht krijgen ?

• 04 Februari 2014 - 23:19

Marian Reimert:

ps. Kon je de koffer dicht krijgen ?

• 07 Februari 2014 - 14:14

Oma:

Veel plezier en een leuke tijd.

Tags: Welkom