23-28 februari - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu 23-28 februari - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu

23-28 februari

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Jeffreys Bay

zondag 23 februari, in de ochtend hebben we super gekanoed. Dit ging natuurlijk niet in 1 keer goed, na een paar rondjes te hebben gedraaid en de weg hebben afgesneden onder de pier door kwamen we op de goede rit en zijn we weer door gegaan. Voor de rest hebben we weer heerlijk op het strand gelegen en weer terug naar Madolo's gereden.

maandag 24 februari, de week was weer begonnen. Alweer de derde week, gos.. wat gaat de tijd toch verschrikkelijk snel! We hebben vandaag een practial gehad naar Born Free Foundation. Dit is een foundation voor grote katten die niet meer in het wild kunnen leven. Erg bijzonder om te zien.

dinsdag 25 februari, nog geen katten genoeg gezien... vandaag zijn we vroeg weg gegaan richting Cheetah Breeding Project. Dit is een opvang voor grote katten, leeuwen, cheetahs, luipaarden, ceracals, wild cats & servals. Natuurlijk kregen we hier de mooiste kans van ons leven, het aanraken van een cheetah. Geweldig...we hebben hem mogen aaien, hij gaf me zelfs een lik! Dat was echt een geweldige ervaring, wauw.. ben eigenlijk nog steeds niet helemaal terug op aarde! Het is eindelijk gelukt om foto's op mijn blog te plaatsen! Om het makkelijk te maken heb ik het maar even in twee collages gedaan, dan hoef ik geen uur te wachten!

woensdag 26 februari, vandaag was niet echt een spannende dag. Veel lessen gehad, ja dat hoort er natuurlijk ook bij. Volgende week komt de tussentijdse toets er al weer aan.. oops, hier moet ik nog wel even voor oefenen.

donderdag 27 februari, vandaag hebben we de verjaardag gevierd van Thomas (was gisteren jarig) en Ellen (vandaag jarig). Dit hebben we heerlijk gevierd met een braai (bbq). Dit was erg gezellig, we hebben genoten van het heerlijke eten die de jongens voor ons klaar hadden gemaakt, van de muziek, de foute plaatjes, van de gezelligheid! Birthday people waren tevreden, taartjes met kaarsjes voor hun gekocht, mooie kaart en donatie gedaan.

Vrijdag 28 februari, vandaag zijn we naar Jeffreys Bay gegaan. Dit is een surf dorpje (aan zee of course..). Morgen krijgen we surf lessen, spannend..hoe zou dit zijn? Geen idee haha, het wordt vast gezellig. Ik heb gehoord dat je er wel spierpijn van krijgt. Ook dat zullen we wel zien! We zijn hier in een gezellig hostel, met 12 personenen in 1 kamer. Lekker knus weer in de stapelbedden, genieten. Vanavond hebben we weer feest, een hawai party in het hostel! Prachtig plekje hier. Uitkijk op de zee, niet om jullie jaloers te maken hoor... hihi :)

Nu weer sociaal doen, veel liefs uit het mooie Zuid Afrika! xxxxxxxxxxx

• 28 Februari 2014 - 17:46

Brenda:

Zo, Alweer terug op aarde? Byzonder hoor wat je allemaal doet. Dat je geniet is overduidelijk. Ga er vooral mee door en sla alles op je harde schijf op....BB

• 01 Maart 2014 - 21:34

Steven En Daphne :

Wat een feest! Veel plezier! Wanneer is de tussentijdse toets? Succes!
    XXXXX