Dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Claudia Willems - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

07 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal, we zijn er, alweer! Nu het nog kan maak ik daar natuurlijk nog even gebruik van.

Ik heb natuurlijk al vernomen dat het in Nederland niet echt mooi weer is, of moet ik zeggen echt niet..? Om jullie jaloers te maken, het is hier echt prachtig weer! Rond de 28 graden gok ik. Wat een heerlijk land, ik ben er nu al gek op. De dag is rustig begonnen, na een heerlijke nacht in een echt bed zijn we rustig opgestart met een duik in het zwembad. Hierna hebben we in een cafeetje ontbeten, ook dat was heerlijk. Nog beter was de strandwandeling die we daarna hebben gemaakt. Mooie schelpen gevonden en even lekker uitgewaaid.

Ja veel meer hebben we nog niet gedaan om eerlijk te zijn. Natuurlijk hebben Yaira en ik ook al even geshopt haha. Nee, we zijn niet met lege handen thuis gekomen. Tot nu toe is het een vakantie haha, dit zal morgen veranderen want dan gaan we door naar Madolo's. Na het weekend begint de studie dan ook echt.. Morgen moet dan ook weer alles de koffer in, wat nog wel lastig gaat worden, om voorlopig voor de laatste keer te verhuizen.

Ik ga nog even genieten van het weer.
Liefs xxxx


  • 07 Februari 2014 - 18:12

    Steven En Daphne :

    Hé!!! Je geniet lekker, zouden wij ook doen! Succes dan morgen met de volgende reis en vooral sterkte met afscheid nemen van deze plek ;). Tot het volgende bericht. Leuk om je verslagen te volgen. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Ik, Claudia, ga 11 weken naar Zuid Afrika om de minor Wildlife Management te volgen. Op deze blog probeer ik zo nu en dan, wanneer internet !!, iedereen op de hoogte te houden. =)

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7992

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 24 April 2014

South Africa

Landen bezocht: